miercuri, 17 februarie 2010

cine sunt eu si cine e muzica

Imi spune Sergiu, am 23 si am sunt tare nebun dupa muzica buna, adica calitatea reala a muzicii

de la 7 ascultam si priveam MTV Europe, e ceea ce ma facut sa ascult doar ceva bun si facut cu cap in industria muzicii, apoi sau inceput procurarea de casete, tot ce prindeam bun pe la radio a fost cindva Radio Monte Carlo retransmis din Rusia, si un alt post Dinamit FM - care avea o emisiune de trance and progressive - cu dj Tvetkoff, iar uneori mai includeau si emisiunea " The Essential Mix " unde prima data am auzit piesa Trafic de la Dj Tiesto, apoi Paul Van Dyk si mai departe.

o piesa care m-a facut sa iubesc muzica si mai mult a fost de la Paul Van Dyk - Nothing but You dupa care a urmat si Andain - Beatiful Things iar cea mai interesanta piesa mi-a fost de la Above and Beyond - Sirens of the Sea

Muzica a fost creata pentru a exprima ineprimabilul

Niciun comentariu: